למה חשוב לבצע אופטימיזציה תגי הכותרת

למה חשוב לבצע אופטימיזציה תגי הכותרת

במאמר זה אנו נותנים לכם כמה טיפים מהירים וקלים כיצד ליצור ולעדכן את תגי הכותרת שלכם.

טיפ 1: בדקו את הסטטוס שלכם באופן קבוע

כולנו, בין אם אנו עורכים או כותבים, צריכים תמיד לבדוק את תגי הכותרות שלנו כדי לראות כיצד
הם עומדים במה שמופיע כרגע בדף. על ידי בדיקה קבועה של תגי הכותרות שלך,
תגלה שתוכל לשלב שינויים, שיפורים ותיקונים קטנים כלשהם, כך שהכותרות שלך לא ישברו את אלגוריתם הדירוג של Google.

תגי הכותרת תהליך חשוב לקידום אתר שלכם לגרום לגולשים לבצע המרה באתר

ישנם כלים רבים לעשות זאת; למשל, לפני כמה שנים יצרתי כלי לבדיקת תג כותרת על צג שני במשרד שלי אותו הייתי בודק מדי יום.

טיפ 2: בדוק את תגי הכותרת שלך

כל פוסט יכול להיות סוג אחר של מאמר – בין אם זה חדשות, עצות, שאלות הקורא, שרשור הפורום, כיצד לבצע
– תגיות הכותרות שלך יכולות להיות המפתח להפקת המיטב מהתוכן שלך ולהגברת הדירוג שלך
. זה יכול להיות חשוב במיוחד בפוסטים בבלוג שלך, שעשויים להיות קשורים לאתר
שלך בכללותו. עליך לבדוק את כותרות ההודעות שלך כל יומיים כדי לוודא שהן רלוונטיות ושימושיות ככל האפשר.

למה חשוב לבצע אופטימיזציה תגי הכותרת

הכותרת אמורה להיות שימושית גם עבור גוגל. אז אם זה אומר לקוראים שלך
היכן הם יכולים למצוא את התשובות לשאילתה שלהם, או יציע להם כלים
חדשים בחינם, זה יעזור לאלגוריתם של גוגל להבין טוב יותר את התוכן, בתורו להגביר את דירוג החיפוש שלך.

טיפ 3: בדוק את תיאור המטא שלך

תיאור מטא טוב הוא חלק גדול ממשחק ה- SEO, לדעתי. אם התוכן שלך מצליח,
המאמר והכותרת שלו יהיו אהובים מאוד על הקוראים שלך,
לכן מומלץ לוודא שאתה מוציא תוכן באיכות גבוהה. תיאור
המטא יעזור לאנשים למצוא את התוכן שלך. זו באמת צריכה להיות כותרת וגם סיכום, ולוודא שהיא קצרה למדי.

טיפ 4: סגנון הכותרות והכותרות שלך

זה יכול להשתנות בהתאם לסוג המאמר שאתה כותב. בבלוג שלך
תידרש לכותרת כל פוסט בתיאור מותאם אישית, וגם יהיה לך כותרת
ותיאור מטא לכל דף. כאשר המאמר שלך מועלה, הכותרת שלך מוצגת בדף, וכדאי לוודא שהוא רלוונטי לתוכן העמוד.

לאחר מכן, לאחר שכתבת את המאמר, מומלץ לבדוק את תגי
הכותרת ואת תיאורי המטא כדי לוודא שהם מוצגים
בהתאם לארכיטקטורת האתר שלך ולעיצוב האסתטי, וכי הם משלימים את התוכן שלך.

טיפ 5: בחרו תג כותרת מתאים

השימוש בגישה כבר לא מעודד על ידי גוגל באלגוריתם של מנועי החיפוש שלהם, אך אם אתה משתמש
בתווית הכותרת של המאמר כדי לתאר את הדף, אתה יכול לפעמים להשתמש בשורת התג
בתווית הכותרת, או להוסיף אותה לסוף. האפשרות האחרונה יעילה במיוחד
והיא מאפשרת לגוגל לזהות את האתר שלך ואת הפריסה שלו, ומאפשרת לה למקם את מילת המפתח בכותרת המאמר – מה שמגביר אותה בכמה לחיצות.

עוד מאמרים מקצועיים באתר:

טיפ 6: מחק את כל תיאורי המטא המיותרים

שוב, זהו מקרה של שינויים קטנים אשר יכולים להשפיע מאוד על יעילות תגי הכותרת שלך.
גוגל גם משנה את האלגוריתם שלהם מעת לעת, ולכן לפעמים הם צריכים להסיר את המידע הרלוונטי, אם זה לא רלוונטי לחיפוש.

רוב האנשים משתמשים בשורת התגים רק אם כללו אזכור של מילת מפתח מסוימת. לכן,
אם אתה מוצא את עצמך כותב תיאורי מטא באופן קבוע, או שאתה צריך להכניס
חדשים באופן ידני על בסיס קבוע, אני ממליץ לך לוודא שתכלול אותם רק בדפים הרלוונטיים.

זה גם זמן טוב ליצור ולבדוק את הדף הקנוני של האתר שלך,
שמורה לגוגל היכן עליו למקם את הדף באתר שלך.

טיפ 7: קישור לתוכן המועתק ביותר שלך

זהו זמן אידיאלי לצאת לשם ולהגיש את המאמר שלך לפלטפורמות רלוונטיות.
בפרט, השתמש באתרים כגון Alibris ו- Bestseller Pro כדי לאחד את התוכן שלך.

אלה אתרים שרוב האנשים מגישים מאמרים ויש לך סיכוי להציג אותם. כמו כן,
עליך לשלוח את המאמרים שלך לפלטפורמות אחרות, כגון
Book Riot או Bloglovin ', כדי לוודא שאתה נכלל ברשתות חברתיות ובעדוני RSS.

טיפ 8: בדוק את הקישורים האחוריים שלך ואת שילוב של תגי הכותרת

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות באתר שלך הוא לבדוק את איכות הקישורים האחוריים שלך.
עליך לוודא שאתה מקבל את הקישורים שהאתר שלך זקוק להם,
ולא את הקישורים שאתה רוצה. אם התוכן שלך טוב, זו לא אמורה להיות בעיה.

אחת הדרכים היעילות ביותר להבטיח שהתוכן שלך יהיה רלוונטי ושימושי לאתר היא מעקב אחר הקישורים האחוריים שלך.

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
צוות מורשת

צוות מורשת